Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 jul 2025, 12:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

--->>>
Thomas Jensen
Tak skal du have jeg må se om jeg kan komme til turboen og få et kik....den sidder temmelig godt gemt væk....

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hondafreak:
Køre selv Honda CRX V-tec... Rimelig rar vogn regner også med den skal have en tur på et tidspunkt, men der skal jo lidt penge til og det er jo ikke lige det man har mest af som lærling.
Er du medlem af Honda Klubben? For CMR giver noget rabat til medlemmer, og så er det sku en skide hyggelig klub og være medlem af.
Men CMR ved sku hvad han laver men det koster jo desværre lidt...

/Kristian T

Medlem
Brugeravatar

----->>>>>
Kristian T
Jeps det koster, har lige fået en mail fra Christian Fra cmr....han mener det er mine stempler der er blevet presset sammen omkring stempelringene fordi jeg har kørt med ladetryk på mere end 0,5 bar.....:-/ :´-( Han har tidligere lavet to andre ludes med 275 & 235 hk, så det giver da stof til eftertanke. Hvormeget rabat giver han til hondafolket, fordi så kan det da nok være jeg skulle melde mig ind...Ved ikke om du ved at det faktisk er formanden Brians gamle prelude jeg har erhvervet mig og smidt turbo på.....hehe fandme fin vogn. Skal til at spare op til CMR regner med en bon på 10-15 kilo for udskiftning af stempler og justering af MF2-anlæg, hvis der da ikke også skal et andet tilskudssystem på.....går helt amok hvis det ikke er nok med MF2!!! :-( :-( ham der har lavet det har virkelig ikke haft styr på det, sådan en nar, smed 30 kilo, og så virker det ikke engang, men har fået det lavet sort og uden forsikring af en baggårdsmekker så der er ikke meget at komme efter....Vi må se hvad der sker, men gider du lige finde ud af hvor meget rabat der er at hente?
Hondafreak.

Medlem
Brugeravatar

Kristian T:
Var lige inde på honda klub og kigge fed øse du har! Hatten af for den...

Honda freak:
Tak det er sku altid rart med et skulderklap... Er sku også glad for den... Brian´s gamle vogn er sku også fin... Så godt lige du havde skrevet inde på klubben´s side. Har godt nok kun set den en gang men den er iorden!
Ved faktisk ikke helt hvor meget CMR giver men prøv og spørg ham hvor meget der er og hente som medlem... Det er vist nok mest stumper hangiver rabat på. Men der giver han også nogle rimelig pæne rabater... Men spørg ham han er somregel til og snakke med... Det er jo ikke meget rabat han skal give for de 250 kr om året er tjent ind.
Nå ja og så er det jo altid rart med nogle lidt specielle Honda´er i klubben.

/Kristian T

Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brøndby Strand
Den T3 kan næsten ikke blive for stor til en 2.0L motor. Du har et andet problem en størelsen på laderen, men prøv og se hvad der står på den

mvh Lasse

Medlem
Brugeravatar

---->>>>
Lasse:
Tjae har efterhånden set i øjnene at jeg må tage den store sparekniv frem her i vintermånederne og så får Christian fra cmr til at kigge på det hele.....men er efterhånden blevet enig med mig selv om, at der er noget galt siden min turbo først lader så sent, men det er vist på tide de profesionelle kommer til:-/ Jeg må have fat i Christian :-|

Senior Medlem

hej honda freak.

prøv at ringe til bo, fra westspeed i varde, han har renoveret turboer i 20 år, er den jeg kender der ved mest om turboer.

har selv en t3 på em bmw 323i, virker fint

vh jan

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time