Tak for komplimentet TINASMARTIN... (mit navn var jo også nævnt, hehe

, du har enda glemt et par stykker tror jeg).
Vi har nu en til golf 2 turbo ude og kører med MS! Fik den startet i går... Boks på denne bil er købt af Henrik.
[quote="HenrikGM"]att Jensen
Jeg har skam ikke tænkt mig at stoppe!
Jeg har set lyset in action, og Hald79 (ejeren af kadetten) ringede i aften og peb over at han nu synes kadetten var farlig at køre i. Det støvregnede og han var beklemt ved at køre over 2700rpm for bilen skøjter rundt i bar hjulspin, og ikke kun i 2 gear. Med 0,3bar...!
Havneren har strippet alle tænder af 2.gear i golfen i bar moment. svjh 265Nm/198hk, er vel ok af en bil der kan køre 14km/l!!
268NM/198hk På rullefeldt med 0,85 bar med ca 55 graders indsugningsluft. 14,8 km/l hjem på motorvej fra løkken. Har i denne uge kørt 11,3 km/l. Men arbejder også "ret" tæt på bopæl, så det er ikke så galt benzin økonomisk!
Kører til dagligt med 0,35bar og har 0,8bar over en kontakt i kabinen.
Har tilsvarende problemer med bidet i regn vejr med 215 dæk dvs. hjulspind i 3 gear hvilket der dog er blevet en anelse lavede gearet da jeg jo havde et mindre uheld i Assens med det der 2. gear. Hvilket der så resulterede i at jeg har måtte bygge min 4T gear kasse sammen med en CHB golf 3 gearkasse. 1,2 og 3 gear er skiftet over.
Har dog efter hånden lært at kører med trykket efter et mindre shok da jeg en dag, med 0,85 bar, lå bag en traktor og skulle uden om. Gav gas i 2. gear inden jeg var trukket ud og var MEGET tæt ufriviligt at deformerer hans plov... Hvad har man så lært af det??? ALDRIG sæt tryk inden man har trukket helt ud!!! og evt... kører med lidt mindre tryk i hverdagene

.
v/h chriistian