ved ikke hvor beyer har sine kilder henne men en zetec holder til ca. 300hk standart HELT standart bund 1 bar uden de-komp.
det eneste der skal være styr på som alle andre motorer er benzin...
ja møffe en zetec har 10:1 i komp.
og sjovt der er mange englændere der hyller hvis man siger tryk på standart plast manifold... besynderligt at Noble bruger plastmanifolder på deres mondeo V6 turbo-motorer (352hk)...

kilde er en god ven som har kørt på standart 2L motor med tryk i knap 2 år. og kun med MF-II som tilskud limet fast på plastik-manifoldet... knaldet 2 stempler på grund af mangel på benzin men det er der jo råd for... og der blev kørt 1.2 bar overboost på det setup med ca. 260-270hk det eneste det kneb med var upratet kobling den holdte 6 måneder og gled derefter som en anden slyngkobling...
men anders du skal jo bygge hus og meget andet så hvorfor ikke bare finde en anden RST motor der virker og læg den i...
tak martin. jeg mente det nok.. også med at zetecen kan holde..
ellers så få fingerne i en CVH fra en nyere model escort feks en MK 5. den har standart edis. og så bare over med rst stumperne og MS på.. så kan du sikkert nare flere hk ud af den med samme ladetryk.