kbonde skrev:
ae86 skrev:
Flotte svejsninger, har du selv svejst din manifold ??
ps. du tror ikke din flange, der hvor spjældhuset bliver monteret, er lidt over dimensioneret, måske bare en lille smule ??
Men ellers et flot manifold
Mange tak
Ja, det er forholdvis nemt at lave flotte svejsninger i alu så længe det er rent.
Jo det kan godt være du har ret mht overdimensionering, men jeg lavede flangen til et spjældhus jeg havde liggende, så det må tiden vise om det er en OM´er

Ha Ha, blærerøv, ja alt er nemt for den der kan..
men nu ved jeg da hvor jeg kan finde en der kan finde udaf at lave et par flotte Alusvejsninger hvis (NÅR) det nu bliver aktuelt

.. hvis du da ikke som 90% af de andre herinde fra er fra det mørke Jylland
Nu var min lille hint om overdimensioneringen nu ikke helt møntet på selve diameteren af dit spjæld(hus), selv om den ved nærmere eftersyn også ser rigelig stor ud uden at vide hvor stor den motor du sætter den på er eller hvad den kommer til at blive brugt til, men jeg hentyde til at du havde laved en flange der ser ud som den er mere end 3cm tyk
Kom Lige til at kikke på dit manifold engang til.. den del af den orginale manifol der er tilbage minder MEGET om manifolden på en VR6'er, har jeg ret ??
@RSV
Ja man kan nemt komme til at huske forkert, men du har da ret i at Lexan er en Polycarbonat
Men det er ikke anderledens end eks. Nylon som er en varebetegnels fra DuPont