@ cossiemanden
Nu var mit svar, som de fleste havede gennemskuet

skrevet som en joke.
men ikke desto mindre har flere herinde fra, på hver deres pædagogiske metode forsøgt at få dig til at præcisere hvad det var du efterspørger
Havneren ramte faktisk rigtigt da han sammnlignede dit spørgsmål med
Citat:
...hvor langt man kan køre på litteren på 215/40-16 goodyear dæk...
dit spørgsmål er umuligt at svarre på !!!!
Det hele kommer an på hvad du montere din styring på samt hvem der har monteret den (kørt den ind)
En Omex500 styring kan sikker sagtens styre 50000 hk og 3500000 nm men som henrik er inde på så er det et BG spørgsmål
Mit svar til dig skal ikke ses som om jeg er en sur tvær gammel mand der bare er pist hvergang "the little grasshopper" kommer med et "knapt så gennemtænkt" spørgsmål, men hvad er det egentligt du søger ???
Et bevis på at en Omex boks er bedre end en Haltech eller en Megasquirt eller en Vems eller en Elefant en Wolff en Giraf eller en...???? det hele kommer an på hvem der montere styringen om han forstår at udnytte styringens opløsning/ opbygning optimalt. en 50000 kr EFi styring er ikke et hak bedre end den billigste billigste MS styring hvis ikke personen der har monteret styringen har formået at udnytte den maximalt.
Hvis du har tænkt dig at købe en Omex styring så kan jeg kun fortælle dig, udfra den jeg havde monteret og kørte med, at selvom den havde sin underlige måde at skulle konfigureres på, så har den fungeret (næsten) problemløst i den tid jeg havde den og at jeg i den tid lærte en del om motorstyringer og deres virkemåde..
Nu ved jeg ikke hvor meget du har styr på den slags men hvis du ikke har ret meget styr på det så vil jeg nok snarre vejlede dig til at køre med en noget enklere* Megasquirt motorstyring (selvom jeg ikke selv har kørt med en sådanne) udfra at der er en del hjælp at få, især herinde fra, og selvom de kan virke underlige så er jeg rimelig sikker på at folk som HenrikGM, MortenVJ, Havneren samt mange andre har rimelig styr på Ms..
Men hvis du har fundet udaf at det eneste der dur er en Omex styring så er det heller ikke en dårlig ide, styringen fungere rimeligt godt men mere vigtigt så er der en del folk der køre med den og kan hjælpe dig hvis du løber ind i problemer. Haltec er mere lukket land og jeg ved ikke hvor stort et hjælpende bagland du kan trække på, men når det er sagt så har jeg da set en del top performance biler køre med Haltec..
Vems, som jeg selv pt. køre med, er nærmest at betragte som en MS styring hvor man har bygget næsten alle addon print i bogen.. styringen er ikke særlig gennemskuelig og supporten samt manualen efterlader mange ønsker men mulighederne samt prisen for styringen gør at man gerne går igennem meget besvær for at få det til at virke. det at vems styringen er meget "customable" gør at den ikke er noget man gider rode sig ud i med mindre man har lidt sadomsaokist i blodet
(*) i std. trimm uden alle mulige ekstra print og addons så er det nok en af de enkeleste styringer man kan få fat i..
Så jeg håber ikke du tror jeg er efter dig fordi du har stillet et "dumt" spørgsmål, du må bare være mere konkret i det du søger hvis du vil undvige mit sarkasmiske vink med en vognstang i fremtiden
Ps. det at Klyfax understøtter hvad jeg har sagt (hvilket jeg er sikker på at han ikke gør for sjov) bør betyde noget.. han er satdigt pist efter dengang hvor jeg kom til at nævne at jeg ikke syntes at hans "kill-liste" var hans starlets vægt/effektopgivelser værdigt ..