Carsten skrev:
Så vidt jeg ved kan man ikke modificere en dyse, man kan kun skrue trykket op, eller justere dysens åbningstid i styreboksen. Men den har jo sin grænse og en C20NE dyse kan jeg bare ikke forestille mig gir i nærheden af nok til 259HK, selv med 4 bar gir den jo ikke over 300ml?
Mine 214ml dyser til C20XE'eren gir 280 ved 4.2 bar, og det var nok til 213HK men så var de også helt oppe og trække fuldt læs. Det duer jo heller ikke at overbelaste dysen så den pludselig hænger.
Ved vacuum, så tror jeg du skal holde de to adskilt så tomgangsmotorens luft ikke går ind og forstyrrer vacuumet til bremseforstærkeren.
Nej har heller aldrig hørt om modificerede dyser.. men hvad ved jeg.. pyt nu med det, har da også tænt mig hæve trykket, hvis den tørster.
Tror jeg XE dyser (ifølge regnemaskinen her på siden) kan snige sig i nærheden af 300ml ved ca 4bar (som du også skriver :: ). Og de er til at finde. Hvad er max tryk på org pumpe ca?
Jeg valgte bore op på manifold 4x hul (der hvor det er beregnet til udtag/nippler ), samle det i et og så håbe det vil fungere. Jeg er bare ikke glad for smide noget på 18-20mm i 5mm gods
Kan jeg overhovedet køre med motronic 2.5 og de spjælde (før chipning eller lignende) ?? Midtjysk åbner jo først efter uge30 GRR

skal lige høre om de gider slibe knaster og hvis jeg skal have programerbar.. ja aner ikke hvad jeg skal have , så håde på købe med spjælde og knaster kort tid uden rør motorstyringen , for at købe lidt tid til bestemme sig for hvad jeg skal have :/