Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 23:15

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 31 jul 2003, 17:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 103
144 hk/203 nm (nm ved 3.200 rpm) til 930 kg

_________________
Vh. Anders, Uno under tryk..


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 jul 2003, 22:17 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 22:39
Indlæg: 85
VW Golf GTI 85'. 112 hk - tjah...der er de obligatoriske huller i luftfilterkassen :-)

_________________
Mvh
Morten


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 jul 2003, 23:06 


Hejza....Jeg har en lille Mazda 323 GTR Turbo 4x4.....230-240 HK
Arbejder på at få flere Heste i stalden 8)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 31 jul 2003, 23:08 


Hejza....Jeg har en lille Mazda 323 GTR Turbo 4x4.....230-240 HK
Arbejder på at få flere Heste i stalden 8)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2003, 09:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 177
Geografisk sted: Fynsland, Odense
Tjaee..
Kadett e van 1,3s: 75hk
Kadett c sedan 2,0e: 110hk

_________________
Mvh Kim
Den der ler sidst, tænker langsomt.
Nu med Kadett C Turbo!
[url=http://www.kwn.dk:1xpcy14e][img:1xpcy14e]http://www.kwn.dk/forum-banner.gif[/img:1xpcy14e][/url:1xpcy14e]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2003, 10:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 14
Okay, en af de ældre, meeennn... :?

Opel Kadett C Coupé 215HK m. EFI sprøjt. Alt sammen lavet af Westspeed.

www.ttr.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2003, 10:18 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 28
Fiat 127 1.0 sport 70 HK til 700 kg arbejder på at sætte kompressor på det skulle gerne give 30+ hk ekstra...... :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2003, 10:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 103
Men kompressor hæver man da let effekten til det dobbelt af standart ;)

_________________
Vh. Anders, Uno under tryk..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2003, 10:24 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 28
ja men det skal også kunne holde i længden..... desuden er det med dobb. webber ikke indsprøjtning.....!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2003, 17:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 07:49
Indlæg: 169
Geografisk sted: Vorbasse
Fiat 132 2,0 DOHC 112 hk ´82

Toyota corolla 1,3 i 82 hk ´91

mazda 626 2,0 karb. 102 hk ´85:
Denne bil har været en slags test bil, i den har jeg haft: en turbo motor, en diesel motor, en motor med dobb. karb, plus en masse andre ombygninger... :-)

mazda 626 2,0 turbo ?hk 0,8 bar ´86, jeg nåde aldrig at få plader på...

mazda 929 3,0 v6 18v 190 hk, mega sænkning, ingen dørhåndtag og låse huller hele vejen rundt, 17*10" alu, udbyggede skærme, lækker vogn... :-)

Hilsen jakob
Mazda4life


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team