Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
Garrett T2 på 1.8l motor ?? http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=13049 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Juel [ 01 jul 2005, 00:44 ] |
Titel: | Garrett T2 på 1.8l motor ?? |
Hejsa Alle Er en T2 ikke nok til en 1.8l motor der kun skal køre med 0,4bar ?? Mvh Morten |
Forfatter: | JPP [ 01 jul 2005, 00:53 ] |
Titel: | |
Kan du se hvilket A/R forhold din turbine og kompressor side har? Mvh Jakob |
Forfatter: | Juel [ 01 jul 2005, 01:17 ] |
Titel: | |
JakobM skrev: Kan du se hvilket A/R forhold din turbine og kompressor side har?
Mvh Jakob Nej ![]() Mvh Morten |
Forfatter: | John Sahl [ 01 jul 2005, 01:22 ] |
Titel: | |
Jeg vil mene den er for lille, den er allerede i det mindste på en 1372ccm Uno Turbo motor hvis man presser den lidt.. . |
Forfatter: | Juel [ 01 jul 2005, 01:30 ] |
Titel: | |
John Sahl skrev: Jeg vil mene den er for lille, den er allerede i det mindste på en 1372ccm Uno Turbo motor hvis man presser den lidt..
. Ja ved godt den er lille, men den skal kun levere 0,4 bar ! dvs ingen monster tuning.. Er det så ikke nok ? jeg skal ikke hive 200hk ud af motoren bare en 140stk.. |
Forfatter: | grydesvamp [ 01 jul 2005, 13:22 ] |
Titel: | |
se på hvor stor turboen er på en 1,8t og find en med samme A/R forhold.. |
Forfatter: | 2fat2fly [ 01 jul 2005, 15:59 ] |
Titel: | Re: Garrett T2 på 1.8l motor ?? |
Juel skrev: Hejsa Alle
Er en T2 ikke nok til en 1.8l motor der kun skal køre med 0,4bar ?? Mvh Morten Garrett T2 Fra 1,1 – 1,6 l og fra 100 – 160 hk. Anbefalet max. ladetryk 1,3 bar. tror nu nok det skal virke,måske den holder lidt igen på toppen hvis det kniber med at komme af med udstødnings gassen. |
Forfatter: | rogengell [ 01 jul 2005, 17:53 ] |
Titel: | |
audi og vw 1.8t med 180 hk og det er kun en kkk k03 den er sku da lille. ja en t2 er lille man når andre kan. ka du vel også gøre det |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |