Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
Valg af Turbo?? http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=14508 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Nelly [ 18 dec 2005, 21:50 ] |
Titel: | Valg af Turbo?? |
Hvilken Turbo ville være fornuftig til min Fiat Croma Turbo. 8v? Planen er at den skulle kunne ende 280 - 300+ Hk. Kan en t3 godt klare det? og med hviklet trim?? Og uden alt for meget tøven :-p Mvh Henrik. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25425 |
Forfatter: | Yugo Turbo [ 18 dec 2005, 22:15 ] |
Titel: | |
GT2860RS er gud, den kan endda købes så den passer lige på dit manifold. www.scanturbo.dk |
Forfatter: | martin306xsi [ 19 dec 2005, 00:31 ] |
Titel: | |
Hvis en garrett turbo f.eks. hedder GT28R er det så med alm. nåleleje eller hvad? Og er en f.eks. GT28RS med kulgeleje? |
Forfatter: | Morten VJ [ 19 dec 2005, 07:55 ] |
Titel: | |
prøv at læse her. http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... asics.html MVH Morten |
Forfatter: | martin306xsi [ 20 dec 2005, 00:33 ] |
Titel: | |
Morten> Takker! Er det så forstået rigtigt, hvis "R" står for kuglelejer og "S" for noget ekstra høj flow? |
Forfatter: | mh [ 20 dec 2005, 16:32 ] |
Titel: | |
ja ![]() Citat fra sitet: Example: GT2860RS "R" = this is a Ball Bearing unit "S" = used for units which require some differentiation from units in the same family Compare a GT2860R to a GT2860RS. While both are ball bearing and externally similar, the GT2860RS is better suited for higher-flow applications than the GT2860R. In this case, the S reflects the higher-flowing nature of the GT2860RS dette er dog ikke helt korrekt de er ikke ens udefra LANGT fra... sammenlignet med lasses (yugo turbo's RS udgave) og min egen R udgave så har min flange tilslutningninger på sugesiden og tryk siden hvor RS'ern har runde "slange" overgange ![]() ![]() |
Forfatter: | Nelly [ 20 dec 2005, 18:43 ] |
Titel: | |
Takker mange gange ![]() ![]() |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |