Powerforum
http://www.powerforum.dk/

Valg af Turbo??
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=14508
Side 1 af 1

Forfatter:  Nelly [ 18 dec 2005, 21:50 ]
Titel:  Valg af Turbo??

Hvilken Turbo ville være fornuftig til min Fiat Croma Turbo. 8v? Planen er at den skulle kunne ende 280 - 300+ Hk. Kan en t3 godt klare det? og med hviklet trim?? Og uden alt for meget tøven :-p

Mvh Henrik.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25425

Forfatter:  Yugo Turbo [ 18 dec 2005, 22:15 ]
Titel: 

GT2860RS er gud, den kan endda købes så den passer lige på dit manifold. www.scanturbo.dk

Forfatter:  martin306xsi [ 19 dec 2005, 00:31 ]
Titel: 

Hvis en garrett turbo f.eks. hedder GT28R er det så med alm. nåleleje eller hvad? Og er en f.eks. GT28RS med kulgeleje?

Forfatter:  Morten VJ [ 19 dec 2005, 07:55 ]
Titel: 

prøv at læse her.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... asics.html

MVH

Morten

Forfatter:  martin306xsi [ 20 dec 2005, 00:33 ]
Titel: 

Morten> Takker! Er det så forstået rigtigt, hvis "R" står for kuglelejer og "S" for noget ekstra høj flow?

Forfatter:  mh [ 20 dec 2005, 16:32 ]
Titel: 

ja :wink:

Citat fra sitet:
Example: GT2860RS
"R" = this is a Ball Bearing unit
"S" = used for units which require some differentiation from units in the same family
Compare a GT2860R to a GT2860RS. While both are ball bearing and externally similar, the GT2860RS is better suited for higher-flow applications than the GT2860R. In this case, the S reflects the higher-flowing nature of the GT2860RS

dette er dog ikke helt korrekt de er ikke ens udefra LANGT fra... sammenlignet med lasses (yugo turbo's RS udgave) og min egen R udgave så har min flange tilslutningninger på sugesiden og tryk siden hvor RS'ern har runde "slange" overgange :? :?

Forfatter:  Nelly [ 20 dec 2005, 18:43 ]
Titel: 

Takker mange gange :) Kan slet ikke vente til jeg pakker julegaven op til min bil :P

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/