Powerforum
http://www.powerforum.dk/

bov???
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=14832
Side 1 af 2

Forfatter:  brunochristensen [ 22 jan 2006, 16:14 ]
Titel:  bov???

er der nogen der har prøvet denne bov

Billede
http://www.nordicturbo.dk/blowo.html

jeg skal bruge den på min golf 1.8t fra 98 nogen der ved om den er okay eller om jeg skal ud og invistere i en HKS bov

MVH Bruno

Forfatter:  Nordicturbo.dk [ 31 jan 2006, 12:46 ]
Titel: 

Hej Bruno

Den er skam fin til din bil.
Du skal være opmærksom på at den kommer med flange til påsvejsning på trykrøret.

Selvom den er lavet til biler med luftmassemåler, så er det stadig ikke alle der kan få de dobbeltstemplede ventiler til at virke korrekt på 1.8T'erne.

Din motor som er en af de tidligere (99% sikkert AGU motor), vil passe fint med ovenstående ventil.

Hvis du ikke ønsker den løsning med at skulle svejse så kan man få en anden type flange til 300kr. hvor efter man bare smider den ned i 25mm slangen.

Der kommer indenfor de næste 4uger en ny dobbeltstemplet version .. ikke i stil med HKS'en, men af samme type som de andre .. f.eks. Forge m.fl.
Prisen bliver omkring de 1000kr. for en der er kraftig nok til at klare masser af tryk og kan smides direkte på 1.8T'erne.

Lyden vil selvfølgelig ikke være den samme som ovenstående, og er det den du søger så er det selvfølgelig kun ovenstående version som du kan vælge.

Med Venlig Hilsen
Niels Høj
www.nordicturbo.dk

Forfatter:  Yugo Turbo [ 31 jan 2006, 14:32 ]
Titel: 

du er dygtig niels.

lad mig gætte helt vildt her... bruno søger et ikke-partisk svar fra nogen der har prøvet dit produkt og ikke sælgerens mening!

Forfatter:  Gæst [ 31 jan 2006, 17:17 ]
Titel: 

ligner en jeg engang tænkte at købe, sælgeren påstod at det var en hks (den ligner din til forveksling) men "spidsen" der hvor luften kommer ud var forkromet plastic, jeg tvivler på at hks'es er forkromet plastic men jeg er da ikke sikker, jeg takkede ihvertifælde nej. dermed ikke sagt at den ikke var mere en istand til at klare 500 eller 1000hk eller 100000 hk jeg ville bare ikke have en eller anden plastic dims, i såfald kunne jeg vel nøjes med bosches plastic dump, dog er den ikke forkromet og lyden er mere pff. plop plop men den koster også derefter

Forfatter:  grydesvamp [ 31 jan 2006, 19:37 ]
Titel: 

læste et elelr andet sted at der er pænt meget forskel på hks og den billige kopi.. men hvad forskellen var er jeg ikke helt sikker på.. men sikkert noget med lyd/materiale og funktion..

Forfatter:  DorkVonWaterfall [ 31 jan 2006, 21:13 ]
Titel: 

hvilken bov skal man bruge til en 1,8T (AEB) ???

har problemer med Forge FMDV004 (dobbelstemplet) ,

Forfatter:  Nordicturbo.dk [ 01 feb 2006, 23:47 ]
Titel: 

Yugo Turbo skrev:
du er dygtig niels.

lad mig gætte helt vildt her... bruno søger et ikke-partisk svar fra nogen der har prøvet dit produkt og ikke sælgerens mening!


Den primære del af teksten er vel hvad man kan kalde oplysning.. ?

Forfatter:  Nordicturbo.dk [ 01 feb 2006, 23:52 ]
Titel: 

DorkVonWaterfall skrev:
hvilken bov skal man bruge til en 1,8T (AEB) ???

har problemer med Forge FMDV004 (dobbelstemplet) ,


Som skrevet ovenfor..
Det er ikke alle med 1.8T'ere der kan få de dobbeltstemplede til at virke og det gælder hele rækken..

Skal det bare virke er løsningen med en god recirkulerende hvad der skal til..

Forfatter:  Ferrari Killer [ 02 feb 2006, 00:58 ]
Titel: 

Fx den her...

www.scanturbo.dk/images/Blow%20off%20OPT1b.jpg

Den kører jeg med på Min Passat 1,8T. Det er en Forge, recirkulerende og justerbar. Den virker bare perfekt.!

Forfatter:  Torben Paw [ 02 feb 2006, 01:11 ]
Titel: 

har den Hks kopi på min dieselhakker, og den virker bare og folk flokkes om min bil for at høre hvad det er når de har hørt den pruste....1,7 bar gir lyd fra sig

den er helt i alu (bortset fra pakninger og boltene :D) ikke noget forkromet plastic...

Side 1 af 2 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/