Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
Ang. MF2 http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=15012 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | Xertor [ 07 feb 2006, 23:35 ] |
Titel: | Ang. MF2 |
Hvad kører MF2 med høj eller lavomhms dyser..? skal lade ca. 1 bar på 170hk motor, hvad skal jeg finde af dyse(r) og hvad er bedst 1 stor eller to mellem..? |
Forfatter: | grydesvamp [ 08 feb 2006, 12:22 ] |
Titel: | |
4 dyser er klart vejen frem! hvis du bare har en stor ricikerer du at dordelingen bliver meget ujævn og derved sulter motorenpå nogle af stemplerne og andre får rigeligt.. |
Forfatter: | duckstar [ 08 feb 2006, 12:55 ] |
Titel: | |
Jeg fik monteret to dyser før spjæld (lige i enden af trykrøret) og det betød underkompression promte trods den var fedet rigeligt op i mængden, og ladetrykket kun var 0,3 bar. Det kan så også skyldes at tolerancen omkring stempelringene i forvejen var ringe, men det har klart haft sin betydning, at jeg ikke har anet en dyt om hvor brændstoftilskuddet har endt på de 4 cylindre. Efterfølgende renovering med smedede stempler, fik jeg en dyse i hver indsugningsrør i manifolden, og nu ser der ud til at holde med 0,7 bar og en meget større lader end før. Så som skuresvampen siger, 4 dyser er vejen frem hvis vi taler om tilskud. |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |