Jeg kører med turbo på præcis samme motor, og jeg startede først med at have LMM på sugesiden, men så kunne jeg ikke køre med min Blowoff så jeg rykkede den om på tryksiden. Det fungerer fint men har hørt om nogle der havde problemer med den på tryksiden når det er rigtig koldt.
Men hensyn til olietryk til turboen kan det være lidt tricky "bare" at sætte et T-stykke på ved oliekontakten, fordi den sidder nærmest omklamret af motorophænget. På min tager jeg olietrykket der men der er lavet med to forlængerstykker med olietrykskontakten i enden og olieudtaget til turboen med en banjobolt tror jeg det hedder på midten. Lidt svært at forklarere. Men du burde vel kunne tage olietrykket på tryksiden til din oliekøler?
Returløbet er ikke bare lige sådan at lave på såden en motor der. Fordi oliestanden ligger helt oppe i toppen af bundkaret fordi motoren ligger lidt på siden. Så enten skal returløbet svejses på blokken over bundkaret(Sådan er det på min) Ellers skal det gå ind i bundkaret på forsiden af motoren.
Min turbo sidder hængende under manifolden ved cyl 5. Men hvis jeg skulle lave det nu havde jeg valgt at have den oppe ved siden af støddæmpertårnet. Ud for Cyl. 1-2.
For det første fordi det ser bedre ud

Og for det andet fordi returløbet er meget nemmere at lav når turboen er højt oppe.
Men hvor er du fra? Jeg bor på midtsjælland og du skal da være velkommen til at komme forbi og kigge på hvordan jeg har lavet det.