| Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
| bmw e34 535 i fra 1990 http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=21327 |
Side 1 af 2 |
| Forfatter: | bjarkeherning [ 26 nov 2008, 22:10 ] |
| Titel: | bmw e34 535 i fra 1990 |
hejsa den er helt standart tænkte på ville gerne have omkring de 250 hk i den nogen der har en god ide til hvordan jeg får det ingen turbo til mig skal være NA |
|
| Forfatter: | BANDIT [ 26 nov 2008, 22:53 ] |
| Titel: | .. |
smid en M5 motor i. Tar jeg meget fejl eller er det ikke stort set samme motor som den du har i nu, evt smide en komplet M5 Top overpå med indsugning & udstødnings manifolder og sprøjt |
|
| Forfatter: | HSJ [ 29 nov 2008, 17:01 ] |
| Titel: | |
Køb en Alpina B10 motor fra en E34 hos en evt. tysk ophugger (husk Styreboks) = 254HK |
|
| Forfatter: | larslaursen [ 05 feb 2009, 21:58 ] |
| Titel: | |
En 535 er en V8. E34 M5 er rækkesekser på enten 3,5 liter eller 3,8. Jeg har en 3,5 holdende til salg hvis det var noget? Så er der 315 lovlige og meget stabile heste i folden. Mvh Lars |
|
| Forfatter: | Ravnen [ 05 feb 2009, 22:07 ] |
| Titel: | |
larslaursen skrev: En 535 er en V8.
E34 M5 er rækkesekser på enten 3,5 liter eller 3,8. Jeg har en 3,5 holdende til salg hvis det var noget? Så er der 315 lovlige og meget stabile heste i folden. Mvh Lars Den skal du vist længere ud på landet med... E34 535 har 6 cyl., du skal op i 540 før det bliver en 8 cyl. |
|
| Forfatter: | Decolour [ 06 feb 2009, 07:58 ] |
| Titel: | |
det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt. - Kim |
|
| Forfatter: | kolermanden [ 06 feb 2009, 08:27 ] |
| Titel: | |
Decolour skrev: det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.
- Kim Rigtig !!! hør selv darth http://www.youtube.com/watch?v=FLB1-jkCqgs |
|
| Forfatter: | Ravnen [ 06 feb 2009, 10:43 ] |
| Titel: | |
Decolour skrev: det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.
- Kim Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6... |
|
| Forfatter: | JDJ [ 06 feb 2009, 11:37 ] |
| Titel: | |
Ravnen skrev: Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6... R6 Men hvorfor ikke noget tryk? Det virker altså godt på sådan en gammel bmw, og hvis du ikke vil have mere end 250-260 hk så kan det jo laves for ret små penge. Hvis du vil lave 250 hk i sådan en der på konv. vis så kommer det i hvertfald til at koste en hel del mere. |
|
| Forfatter: | Ravnen [ 06 feb 2009, 12:09 ] |
| Titel: | |
JDJ skrev: Ravnen skrev: Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6... R6 Men hvorfor ikke noget tryk? Det virker altså godt på sådan en gammel bmw, og hvis du ikke vil have mere end 250-260 hk så kan det jo laves for ret små penge. Hvis du vil lave 250 hk i sådan en der på konv. vis så kommer det i hvertfald til at koste en hel del mere. R6 selfølgelig... Men som Bandit siger M5 er vejen frem, hvis det ikke skal være turbo... Eller hvad med V12? |
|
| Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|