Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 jul 2025, 23:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked

Geografisk sted: Vestjylland
Har en 106 1.6 16v gti fra 99. Kunne godt tænke mig at få lidt mere ryk i den. Tænker at man med en form for log-viewer kunne aflæse boksens data, men hvilket udstyr ska man bruge for at lave om i boksens datafelter. Har ingen erfaring inden for dette ska det lige siges. Men tænker bare at der må kunne hentes lidt kræfter i at lade insprøjtningsdyserne stå åbne i lidt længere tid. Har selv adgang til texa og carman tester på arbejde, og inden for kort tid også bosch kts 570, her kan jeg jo da i hvert fald aflæse nogle live data men er det mig nogen hjælp. Vil meget gerne høre andres erfaringer her. Endelig er der jo også den mulighed at købe en programmerbar boks, hvilken er bedst til prisen (har jo ikke ligefrem en formue på lærlingeløn).. Kan jeg overhovedet selv finde ud af at få det til at køre optimalt, tvivler lidt på det. Har adgang til rullefelt på skolen jo, men synes jo det er noget af et projekt at kaste sig ud i.. Håber i kan hjælpe med råd og erfaringer. PÅ forhånd tak.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

råd/gæt=den kører nok snarere for fed ved wot end noget andet.
godt råd= mål det. lån evt en lm1 eller lignende.blandingen skal være temmelig meget forkert... for at det giver en MÆRKBAR forskel på sådan en motor.
det nemmeste og billigste, du kan gøre for at manipulere med blandingen i den forbindelse, er at købe en billig justerbar benzintryksregulator.
MVH søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time