Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
Turbo T3-t4 http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=21767 |
Side 1 af 2 |
Forfatter: | Hp Ae86 [ 23 mar 2009, 17:32 ] |
Titel: | Turbo T3-t4 |
Hey drenge har fået et tilbud på en t3-t4 turbo på 2000kr med en extern wg (tror det er en 35mm) hvad kan sådan et svin lade med? og levere af hk? ville gå lidt efter 3-400hk, er det helt dumt eller et godt bud? |
Forfatter: | ad2 [ 23 mar 2009, 20:12 ] |
Titel: | |
den gav 290 hk og 410 nm på min 2,0 liter 16v motor ved 1,2 bar den kan ikke kører med højere end tryk end 1,5 bar, det er ihvertfald max anbefaldet tryk. |
Forfatter: | K-FINN [ 23 mar 2009, 20:19 ] |
Titel: | |
Kommer lidt an på hvad trim den er i. Men hvis det er en T3/T4 top fra turbomotor, så er der set 368hk på samme motor som din, dog med andre knaster. |
Forfatter: | Hp Ae86 [ 23 mar 2009, 20:37 ] |
Titel: | |
hvordan kan jeg se på den hvilket trim den er? |
Forfatter: | K-FINN [ 23 mar 2009, 21:58 ] |
Titel: | |
Der står sikkert AR på udstødninghus og kompressor side. |
Forfatter: | Hp Ae86 [ 23 mar 2009, 22:10 ] |
Titel: | |
kan du give mig en hurtig tabel over hvordan og hvorledes jeg skal takle de tal ? mener der stod 0.60 på kompressorhuset |
Forfatter: | K-FINN [ 23 mar 2009, 22:13 ] |
Titel: | |
Evt sammenlign med nogle af de her. http://www.turbomotor.dk/da/dept_1.html |
Forfatter: | Hp Ae86 [ 23 mar 2009, 22:16 ] |
Titel: | |
T3/T4 P-Trim jeg tror det er den, der var en flance til udstødningen...altså ikke til montering af clamp eller hvad det nu hedder som feks den lige under |
Forfatter: | K-FINN [ 23 mar 2009, 22:23 ] |
Titel: | |
Syntes den er lige volsom nok til en 1,6L til gadebrug. Du vil få meget sent ladetryk. |
Forfatter: | Hp Ae86 [ 23 mar 2009, 22:27 ] |
Titel: | |
hvor sent snakker vi ? og vil den kunne lade 1.5 bar? |
Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |