Powerforum
http://www.powerforum.dk/

ang LLm/turbo
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=21923
Side 1 af 1

Forfatter:  gammel skæv ford [ 13 apr 2009, 16:14 ]
Titel:  ang LLm/turbo

hej
hvis man nu stadig skal kører med LLM nå man tryk lader,skal den så side,hvordan skal jeg sige det......luft filter-LLM-turbo,eller skal den side hvor den sider nu hved gas spjældet,så den kommer efter ICeren.
mvh peter.
det er en bmw 528 (e28) år 82 hvis det har nodet at sige.

Forfatter:  K-FINN [ 13 apr 2009, 16:18 ]
Titel: 

Da den sikkert skal omprogramers eller anden motorstyring til, er det princpielt lige meget.

Kørte selv med min på sugeside, da jeg ikke vidste om den kunne tåle trykket.

Forfatter:  ToLa [ 13 apr 2009, 20:01 ]
Titel: 

På min Punto sidder den før turboen. Dette er vigtigt da den er af typen med varmetråd og denne kan ikke tåle tryk. Den er faktisk så følsom at med et åbent filter siddende lige bag ventilatoren til køleren kan bilen finde på at gå ud når blæseren starter.

Tobias

Forfatter:  tyson2 [ 14 apr 2009, 13:55 ]
Titel: 

Med luftmængdemåler som på gamle bimmere, er det nemmeste bare og trykke igennem den. Så kan man køre med blow off, uden den hele tiden går ud :)

Forfatter:  Mads B (dk) [ 14 apr 2009, 14:17 ]
Titel: 

på nisannen sidder den også før turboen

Forfatter:  K-FINN [ 14 apr 2009, 14:25 ]
Titel: 

tyson2 skrev:
Med luftmængdemåler som på gamle bimmere, er det nemmeste bare og trykke igennem den. Så kan man køre med blow off, uden den hele tiden går ud :)


Så er det fordi du har valgt forkert bov at den går ud, med mindre det er en BMW ting..
Det havde jeg ikke problemmer med.

Forfatter:  tyson2 [ 14 apr 2009, 14:50 ]
Titel: 

Det var fordi det var en forkert bov. Bare en ganske alm. bosch. Men det virker bare mere simpelt og trykke igennem den. Trykket kan den sagtens klare pga det jo bare er en klap. Om den så måler præcist under tryk er en anden sag.
Men sådan en klapsatan måler jo alligevel ikke præcist.

Forfatter:  BANDIT [ 14 apr 2009, 17:12 ]
Titel: 

tyson2 skrev:
Det var fordi det var en forkert bov. Bare en ganske alm. bosch. Men det virker bare mere simpelt og trykke igennem den. Trykket kan den sagtens klare pga det jo bare er en klap. Om den så måler præcist under tryk er en anden sag.
Men sådan en klapsatan måler jo alligevel ikke præcist.


Som jeg ser det virker den bare som on/off (helt åbent eller lukket) hvis den sidder på tryksiden i forhold til sugesiden :coffee:

Forfatter:  gammel skæv ford [ 14 apr 2009, 17:36 ]
Titel: 

ok der er delte meninger(LLM luft mængte måler) så er det på det rene :wink:
men jeg mener at have set bimmer hvor den sad på tryg siden.
jeg er ikke helt sikker inu hvad jeg gør med motor styrningen,måske en unichip....lidt dyrt i forholdt til en MS,men jeg er ikke den store MSmekker,(inu) så hvis der kommer MSpå så skal den jo over højer skulder,så er det ude af verdnen.

men mange tak for responsen.
mvh peter.

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/