Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
WG på T4 flange dobbelt indløb http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=21959 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | come_on [ 17 apr 2009, 20:17 ] |
Titel: | WG på T4 flange dobbelt indløb |
ja skal til at lave en manifold med en T4flance med dobbelt indløb... skal man sætte 1 stor fx 60mm midt i eller 2 mindre. fx 38mm på hver side. eller skal man køre rør fra hver side hen til 1 stor.. mvh steffen |
Forfatter: | m power [ 18 apr 2009, 00:00 ] |
Titel: | |
her har du svaret http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=21799 |
Forfatter: | come_on [ 18 apr 2009, 18:51 ] |
Titel: | |
ja det lyder god... men kan det lad sig gøre at bore et stort hul imellem det dobbelt indløb. eller skal man ha 2 rør hen.. og nu når det er 6cyl, hvilken rør skal sammen.. mvh steffen |
Forfatter: | lqs [ 18 apr 2009, 19:36 ] |
Titel: | |
er det en rækkesex går de tre foreste sammen, de tre bagerste gør det samme. v sex så går den ene side sammen, den anden side gør det samme. ang det med adskilte rør hele vejen ud til wg... ja det bør der da være for at det er optimalt. men før vg begynder at åbne er der nu ikke meget flow den vej! pulserne ændrer ikke sådan lige retning frivilligt. det JACOB skriver om ladetryk 1000-1500rpm tidligere, vil nok meget sjældent kunne opnås. men mindre har vel også ret. lidt det samme med det han skiver om at ladetryk kommer blødere.... husk det er langt hen af vejen rpm på turboen der bestemmer ladetrykket. disse omdrejninger kommer af at der passerer udstødningsgas gennem turbinesiden på turboladeren. hastighed og mængde (VÆGT) af denne udstødningsgas bestemmer hvor meget rpm på turbo ligger på. MVH søren |
Forfatter: | come_on [ 18 apr 2009, 20:08 ] |
Titel: | |
så hvis jeg forstår ret.. kunne man godt lave et stort rør i midten og hen til wg. ![]() lqs skrev: er det en rækkesex går de tre foreste sammen, de tre bagerste gør det samme.
v sex så går den ene side sammen, den anden side gør det samme. ang det med adskilte rør hele vejen ud til wg... ja det bør der da være for at det er optimalt. men før vg begynder at åbne er der nu ikke meget flow den vej! pulserne ændrer ikke sådan lige retning frivilligt. det JACOB skriver om ladetryk 1000-1500rpm tidligere, vil nok meget sjældent kunne opnås. men mindre har vel også ret. lidt det samme med det han skiver om at ladetryk kommer blødere.... husk det er langt hen af vejen rpm på turboen der bestemmer ladetrykket. disse omdrejninger kommer af at der passerer udstødningsgas gennem turbinesiden på turboladeren. hastighed og mængde (VÆGT) af denne udstødningsgas bestemmer hvor meget rpm på turbo ligger på. MVH søren |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |