Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 21 sep 2024, 02:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2016, 12:58 
Offline

Tilmeldt: 11 mar 2015, 10:24
Indlæg: 6
har sådan en volvo 850 t5r 225 hk årg 96 jeg skal til at bygge men har så fået at vide at jeg ikke kan bruge t19 lader og dyser fra samme bil grundet at hvis man bruger denne lader sammen med andre dyser osv.
så ender man med at bukke sine plejlstænger grundet for meget effekt.men kan det passe?? det er da cylendertrykket der bukker dem ikke?. så jeg havde så tænkt på at holde nm ned på ca 450 men stadig have så meget effekt som muligt så brude det kunne holde eller ??? er der noget der har erfaring med dette så høre jeg gerne om dette.. på forhånd tak....


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2016, 14:42 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005, 13:22
Indlæg: 857
Geografisk sted: Hellerup
Du kan sagtens bruge den 19T Turbo og dyser på din motor. Det er momentet der dræber dine plejlstænger, så enten skal trykkes styres via noget smart styring, eller også skal du have noget lavere moment i bunden, og så give den mere højere oppe i omdrejningerene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2016, 22:03 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 13 dec 2015, 23:27
Indlæg: 24
Det er bare at få den kørt ind som Jakobsen siger Lavt moment i bunden og højt i toppen, Ved flere der køre med 19T uden andre stænger og fungere fint


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team