Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 maj 2025, 04:42

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator

Nogle der ved hvor man kan læse og se billeder af hvordan man laver bedre flow osv. på et topstykke (evt G2 1,8), hvad skal man bruge osv.?? - skulle man ikke kunne gøre det selv?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hey.

Der står noget om det på denne side under moterlære-topstykket. Skal det være specielt til Golf så ring og bestil Golf/Scirocco/Jetta tuningshåndbog hos Køsters Moterboghandel i Randers. tlf 86426613. Den er på dansk.
Held og lykke med svinet.:-)

V.H Meister.

Hvad koster den bog står lige og mangler sådan en

Kan ikke huske det, tror det var ca. 275box.

Jeg har lige snakket med boghandlen, bogen er desværre ikke til min G2 1.8 16v.... :´-( :-/

Også bogen "How to build & modify cylinder heads, camshafts & valvetrains" af Watson, Ben, beskriver hvordan man modifiserer topstykket.

Hey.

Hej Jeppe, angående den bog af Watson, Ben er den købt hos amazon.com? Hvis ja er der ikke lang fragt tid? har købt 2 stk boger der ville gå 14 dage det er nu 30 dage siden. Hvis den ikke er købt hos amazon hvor så?

vh. Meister

Jeg må indrømme at jeg ikke har købt den, men havde på et tidspunkt lånt den via http://www.bibliotek.dk, jeg må indrømme at jeg ikke kan huske så meget af indholdet, men så vidt jeg husker var der mange farvebilleder og den var rimelig up to date. Jeg har ikke prøvet at handle over amazon.com, men jeg ville bestille via amazon.co.uk hvis de har den. Da du så undgår at betale dansk moms men udelukkende kan nøjes med at betale told.

Amazon.com har den og en helvedes masse andre ting om tunig. men som sagt går der liiiige et par dage før du har den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time