Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 maj 2025, 04:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator

Jeg er ved at mont. NOS på min golf II 1,8 med kaburator.
Jeg vil have en elektronisk benzinpumpe for at give jævnt benzintryk...er der nogle der har forslag til hvilken man skal vælge - hvor meget tryk må/skal den give?
Evt. hvis man kan finde en fra en anden bil - så man kan finde en ved en hugger.

(Hvis der er nogle der har erfaringer med NOS på en kaburator bil vil jeg gerne høre om projektet...og sig endelig til hvil der er noget jeg har glemt.)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Du kan bruge benzinpumpe en fra en GTI, men du skal ogsa bruge en trykregulator, fra tryksiden tager du benzin til foggeren. Fra retursiden, tager du benzin til kaburatoren, der vil vil vaere ca. 0,2 bar paa returstrengen i motorrummet, det er nok.
held og lykke,
mvh. Per

Moderator

Sidder der ikke 2 pumper på gti - skal man bruge begge?
Ved du hvordan tændingen skal stå?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Der sidder kun en på en 8v og 2 på en 16v

/Kristian T

Yo.
Har læst mig til at der sidder to pumper på gti 8v med digifant indsprutning og en på gti 8v k-jettronik.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time