Powerforum
http://www.powerforum.dk/

ATT: Per
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=3343
Side 1 af 1

Forfatter:  tcdj [ 23 sep 2002, 21:43 ]
Titel:  ATT: Per

Nu har jeg kigget lidt på din hjemmeside, og du har jo nogle spændende ting, kender du noget til en box man slutter til tændingen og en lille slange til manifoldet på turbobiler, som så kan sænke tændingstidspunket ved ladetryk? har set at GIK har en sådan box, vil høre om det var noget du har eller kunne skaffe, også om du evt. har nogle erfaringer med sådan en box.
Mvh. Christopher

Forfatter:  Per [ 23 sep 2002, 22:24 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Jeg har den ikke på lager, men kan skaffe den til kr.1.950,00. Jeg har aldrig selv prøvet den.
Hvis du fortæller lidt om dit project, kan jeg måske bidrage lidt.
Per.

Forfatter:  tcdj [ 23 sep 2002, 22:43 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Det er til en kammerat, hvor vi har monteret turbo på hans ford 2.0 doch, komp. er sænket til 8.3:1 og den har fået en MF2 med 2 stk. 340 ml. dyser, men vi kunne godt tænke os at sænke tændingen ved ladetryk og ha høj tænding uden ladetryk, den må jo gerne kunne trække godt, både i bunden og toppen af registeret.
Har du evt. noget data på sådan en sjover?
Mvh. Christopher

Forfatter:  Per [ 24 sep 2002, 19:19 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Nej jeg har ingen data da jeg ikke har dem på lager. Kører dohc'en med fordeler eller wasted spark?
Per.
www.racetec.dk

Forfatter:  tcdj [ 25 sep 2002, 00:42 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Mener at den er med fordeler, men finder da lige ud af det.
Mvh. Christopher

Forfatter:  tcdj [ 25 sep 2002, 14:18 ]
Titel:  Re: ATT: Per

der sidder en fordeler i enden af knasten.
Mvh. Christopher

Forfatter:  jens [ 25 sep 2002, 14:29 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Der er kun en rotor + dæksel resten af tændingen sidder på venster inderskærm. Hvis man sætter oktanvælger stikket sammen kan man køre med højere tryk da tændingen bliver 6 grader lavere end normalt ved banken. se instruktion i en haynes bog.

Forfatter:  tcdj [ 25 sep 2002, 14:36 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Det trick kender vi godt, er blevet afprøvet, men det tager jo en del effekt i omr. før ladetryk + dårlig økonomi, med sådan en box som vi søger kunne vi jo få en god effekt i både bunden og toppen.

Forfatter:  Morten T Nielsen [ 25 sep 2002, 18:36 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Hvad med en MSD tænding. Der er en del til salg under ebay og der fås en model med føler til tryk/vacuum. Men prisen er måske lidt høj.

Mvh.
Morten

Forfatter:  tcdj [ 26 sep 2002, 06:05 ]
Titel:  Re: ATT: Per

Det vil jeg lige kigge på, men på deres hjemmeside kunne jeg kun finde sådan en box til en dodge V10, kunne ikke finde en universalbox!

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/