Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 09:49

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2002, 15:40 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 668
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Hvordan skal man lave den bedst mulige udstødning til en bil med turbo??? (tænker på: diameter, hvor mange potter størrelse længde ovs, materiale tænker på at bruge rustfrit, hvad der skal i potten/erne lyddæmpning, og hvad man ellers lige skal huske):-):-):-)

_________________
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2002, 11:48 
hey! så stort som muligt! :-D
jo større forrøret er jo hurtigere spinner din turbo op (=mindre turbotøven) og jo større resten er jo mindre varme udvikler det! simons laver gennemstrømnings potter op til 3" og det skulle være alt rigeligt stort op til en 3,0 motor! ;-)


Top
  
 
Indlæg: 19 okt 2002, 14:41 
Hej Olsen
Vil bare sige, jeg lige har monteret en Garret T3 på en 2,0i 16V, hvor jeg har lavet en konplet udstødning i rustfri stål i 63 mm, det hele sluttes af med en gennemstrømspotte fra onetwo pipe og det funger!


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team