Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 15:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Damen og jeg overvejer at købe en GT Turbo. Men har den nogle børne sygdomme som man skal tage hensyn inden man køber sådan en. Jeg var lige inde på novitek´s hjemmeside og kigge, man kan nu få mange lækre stumper der.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Hej
Du skal kigge efter rust i bagklap og bagsvinger om der er slør.
De har svag heder med at topstykket revner, manifold kan også godt revne, motor massigt køre de godt, har selv en der har kørt 188000 km :D , og har fået skiftet top og turbo/manifold :( ved 130000 km.
Novitec har mange fede ting, jeg har selv købt turbo-chip og justerbar undervogn ved dem, og det viker godt og god service. :D :D

Titel:
Kan man fra motorrummrt se at manifolet revnet, eller er det svært at se?! Mht topstykket, hvis det er revnet, vil motoren så ikke ryge hvid??

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Horsens
det kunne jeg da forestille mig, for det må jo næsten havde samme virkning som en sprungen toppakning.

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Det med manifild er ikke noget du kan se, men på et tidspunkt vil det lyde som når dit udstøning er utæt.
Den vil gå på 3 cylinder lige i det du startet den, når den er kold, hvis det er revnet og ryge lidt hvidt.

Titel:
er selv ved at lave en punto med over 200hk og fraråder novitec stumper de kan ikke holde min lader stod af efter kort tid med 1.5 bar i tryk...... men køb en gt det er og kan blive en meget sjov bil...

Titel:
Det med at novitec ikke er godt forstår jeg ikke, jeg har da ingen problem, men du fik vel bare byttet din turbolader, der er jo garanti på.

Titel:
Jeg har også kun hørt godt om novitec. Jeg har desværre ikke fået købt en GT endnu, da jeg først skal have den gamle bil solgt først.

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Hvad er det for en bil du køre i nu da :?:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time