Nøgleordet er "gør-det-selv".....
Kvalitet behøver ikke koste en bondegård, men koster altid en hulens masse tid. Man kan hvad man vil, også selvom det indebærer at hive 400hk ud af 1,6liter.
Feks er det stadigt helt gratis at indeksere tændrør, alt justere volumen i forbrændingskammeret, alt afveje plejlstænger til meget små tolerancer, at polere alle bevægelige dele, at montere oliekøling på stemplerne, etc etc etc.
Det er også _næsten_ gratis at bruge +80 timer på den perfekte manifold, det perfekte indsug, bruge 10 timer på at slibe sig til en konus i turboladeres indtag, bruge en god weekend på at bygge forrøret og hele udstødningen i 3" rustfrit stålrør, med fine slipjoints, osv osv.
Man _behøver_ ikke adgangen til avanceret værktøj, men motivationen til at bruge tiden på det SKAL være der.
Spørg evt Hald79 om hvor lang tid det tager at bygge en kadett færdig på et nær-nul-kroner budget.
Alt kan sgu lade sig gøre.