Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 00:04

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 nov 2003, 14:11 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
Hej....

Er der nogen som har lavet det selv?...... hvordan er det lavet på motore hvor det er org.?

Mvh Mads B


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 nov 2003, 14:29 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 278
Geografisk sted: midtjylland
hejsa...

gå ind på www.powerpage.dk ---> motorlære --->motorblokken--->gå lidt ned og læs.......

mvh Jens Hald

_________________
Http://www.boost-it.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 nov 2003, 19:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 jul 2003, 18:37
Indlæg: 168
Hej
Systemet som du ser under "motorblokken" har jeg
nu kørt 2 sæsoner med. Det virker særdeles godt.
Jeg har øget dysehullerne til 0,9mm, stadig uden at
olietrykket er reduceret.
Nogle eftermonterede systemer har dyserne siddende i
hovedlejeblokken og rammer mere plejlstangen end
undersiden af stemplet.
Billede


Det var en af årsagerne til at jeg lavede det selv.
Mvh
Claus A


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 nov 2003, 19:39 
På Ford Escort 1,8 Zetec 105HK er der forberet til det. Og på 130HK modellen er det standart.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team