hvis du blot smækker en dyse på og trækker den v. feks 0,2bar, så passer brændstof/luftforholdet ved ET tryk, og ET omdrejningstal, og ikke nogen andre steder.
For nogen er det ok, men hvis vi virkeligt er i lowbudget afdelingen, så er en kompressor nok ikke lige sagen.....
Der ligger megen god kørbarhed gemt i styring af motoren, og man kan vist ikke ligefrem kalde en pressostat og dyse for en styring......mildt sagt!!
Med andre ord: drop det med een dyse, og gå multipoint. Hvordan vil du sikre dig at dit monopoint ikke sulter en eller flere stempler, når nu lufthastigheden stiger i din indsugning?? Jo, du opdager det måske, måske ikke, men HVIS du opdager at den sulter en cyl. så er den pressostat pludseligt en rimelig dyr dims!
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!