Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 23:12

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Polo 6N Turbo

Hey allesammen..

Jeg er ved at lede efter mugligheder for turbo på min 1,4 8v multipoint, jeg har en turbo til at ligge fra en T3 Turbo diesel og jeg har fået afvide at denne burde kunne monteres, men er der nogen som kan komme med et mere præcist svar?

Derudover vil jeg gerne hører om der er nogen som kender steder hvor man kan købe færdig eller få lavet rørføringen og manifolden?
Hvor kan jeg få fat i en knast?

Min kammi og jeg regner med at den godt kan holde til 0,6 bar, men hvad mener i? Hvor mange heste vil man kunne hive ud af bilen med det ca? og er der ting jeg har overset af problemer?

Og så tilsidst, hvilken kobling kan holde til at få en turbo på, for den skal vel også skiftes?

Håber på nogle gode svar 8)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Hej med dig

Jeg har en kammerat, der har haft en Polo 1.6 8v med turbo. Den kørte med 1.6 ladetryk. Det eneste, der var lavet ved den var sænket kompression. Ellers var alt stort set standard. Udstødningen var vidst også hjemmelavet. Den kørte uden problemer altid. Jeg mener dog at det var en T25, der var på. Men tryk på:-)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
snak med kim her inde han har selv kørt 6N med mølle og ligegodt 200hk......(hjemmelavet)

www.prorace.dk eller
www.raceinstyle.dk

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time