Well, det er nok mig du skal ha fat i ser det ud som?
Der findes en original MS i en tidlig version, og en sen version. Og så er der de to versioner der findes på boost-it.dk.
Det der i "MS-sprog" hedder rev1 er den første udgave af B&G´s fantastiske opfindelse. Rev2(B&G) er den der idag sælges som kit, men de har kun grunddesignet tilfælles med dem du ser på boost-it.
Den sene MS er næsten identisk med MS#1 på vores side, dog med et par enkelte opgraderinger som feks "Dave cap" og visse komponenter udskiftet med kraftigere grej.
Den du viser et kæmpe billede af her

er MS#2 fra siden. I erkendelse af at ikke alle kan bygge et råt printkort i en kasse uden at få noget ødelagt har jeg lavet en helt færdig version, mit alles. #2 er altså fuldt udbygget med "flyback", ren optisk isoleret indgang, 2 ekstra brugerdefinerbare udgange ført til stik, "jumper select" ved triggerdelen, med køleplade,alukasse og det hele, aka helt færdigt, lige til at plugge i.
Tændingsdelen er vist for at vise en opkoblingsmulighed med et std 7polet bosch modul, med henblik på at styre tændingen.
hmm....blev du mere forvirret?
Jeg forstår ikke hvorfor du vil montere LH på din motor, og samtidigt snakker om MS?? Please explain...
Hvis det er laptops du snakker om, så vil jeg ikke køre med mindre end 233mhz. Det er dog set at folk har pillet lidt fra og har kørt det på så lidt som 486-100(hvor kan man dog finde sådan een idag??)
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!