Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 21:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Junior Medlem

Jeg opretter en ny tråd på vwnettet når jeg kommer lidt længere med mit nye projekt så der kan du helt sikkert følge med.
Nu har jeg kørt én hel sommer med MSII på min type1 hvor MS kun styrer benzin og det var meningen at tændingen også skulle styres af MS på den motor. Nu er jeg så istedet gået igang med at bygge en helt ny motor til min 58'er (2,4L type4 motor) :twisted: så jeg venter med at lave MS tænding til at type4 motoren er klar hvilket forhåbentlig bliver i løbet af viteren.
Jeg synes min nuværende motor kører rigtigt fint, men synes det vil være spild af tid at gøre mere ved den eftersom der er en ny og større på vej. Den nye motor med MS-styring af både benzin og tænding bliver mere gennemført da jeg har gjort mig nogle erfaringer og efterhånden har en del ting jeg gerne vil lave anderledes end på den nuværende type1 motor.

Du skal bare sige til hvis du vil have en sludder om MS og tænding osv. for som du siger ligner vores motorer jo lidt hinanden. :-)

Jeg bor i Aalborg så der er jo lidt afstand kbh. :-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time