Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 22:00

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 okt 2007, 23:38 
Offline

Tilmeldt: 16 okt 2007, 14:21
Indlæg: 7
Jeg skal have købt en lufttemperaturføler til MegaSquirt, men hvilken bil kan den bruges fra?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2007, 10:46 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Alle, bare modstanden er linær i forhold til temperaturen!
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2007, 11:48 
Offline

Tilmeldt: 16 okt 2007, 14:21
Indlæg: 7
Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2007, 12:09 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Saab 9000 turbo fra 1994 og frem, f.eks.
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2007, 12:12 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
cdr skrev:
Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.


Kender ikke en bil med det, men har dem på lager. Med bosch stik i enden, og M12 gevind.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2007, 22:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Hvad koster de ?

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2007, 10:52 
Offline

Tilmeldt: 16 okt 2007, 14:21
Indlæg: 7
HenrikGM skrev:
cdr skrev:
Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.


Kender ikke en bil med det, men har dem på lager. Med bosch stik i enden, og M12 gevind.


Kan du sende sådan en til mig? og hvad er prisen?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 okt 2007, 11:27 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
cdr skrev:
Det er jeg klar over! Men derskulle jo gerne være gevind i den da den gerne skulle holde tæt under tryk. Hvilke biler kører med sådan en? Da det ville gøre det lidt nemmere at lokalisere en.


Toyota, 2E og 3E motor gør, bare de er med indsprøjtning.
Altså 2E-E, 2E-TE, 3E-E, 3E-TE. 2E-E er den eneste motor der er solgt i DK...

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2007, 14:22 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
Indlæg: 327
Geografisk sted: Gun City
Undskyld jeg lige låner tråden :)
Jeg har fundet frem til, at der sidder en IAT på min indsugningsmanifold.
Efter at ha kigget lidt i min "so wird´s gemacht", har jeg fundet kurven der fortæller om forholdet mellem modstand og temperatur. Kurven ser dog eksponential ud! Vil det sige, at jeg ikke kan bruge den i forbindelse med MS?
Her er lige et ex.: 20 grader celsius er modstanden 2340-2680 ohm, 55 grader celsius er 650-700 ohm, og ved 80 grader celsus er modstanden 290-330 ohm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team