grydesvamp skrev:
Det problem er i hvert fald løst.
Havde lidt knas med skift fra speed density til alpha N. Fuel mappet stod stadig til speed density selvom jeg havde rettet til alpha N i basic settings.
snakkede med palle /spirillen som var stødt på det samme problem, han havde blot rettet til alpha N i Ms config og så virkede det.. og det hjalp også her..

har været igang med at køre den ind her til aften, lige indtil det skruerne på det ene knasthjul raslede ud.. så ville den sjot nok ikke starte og gik underligt.. heldigvis var det "kun" 4 ud ag 5 der var faldet af så der var stadig styr på knasten i forhold til stempeltop og ventiler..
Jeg skal hilse og sige der er brøl på over 4000 omd og op til 8000
jeg tør ikke give den flere omdrejninger med hydrauliske ventiler, (hårde fjedre og en vild knast) Tror vi er meget tæt på grænsen af hvad hydraulikken kan klare..
Bilen kørte sådanset alphaN da den gik herfra, så den setting skulle ikke være et problem, medmindre i ikke havde fortalt det til megatune....
Den laver vel hellerikke yderligere effekt over 8000rpm, så det hjælper vel ikke at give den flere pisk?
Hvad gjorde i for at løse starterproblemet?(udover at tricket med at starte den med en stump ledning)
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!