Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 sep 2017, 20:45

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 04 jul 2017, 20:25 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 324
Hej runesm, tak for et brugbart svar, hvordan skal manipuleres forstås?

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

_________________
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017, 05:37 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 324
Kunne være skulle smide ham en mail, så vidt jeg kan se, kan den gamle minisquirt styre tænding og den kan den nye ikke, til gengæld er der udtag til ladetryksstyring, og den kunne måske sættes op til at styre eltilkoblingen på kompressoren, ville godt have den til at koble ind ved et bestemt rpm

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

_________________
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017, 20:10 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1605
Det3 har ikke en tændingstabel i traditionel forstand. På en megasquirt vil du fx indtaste 20 grader i et felt for at køre 20 graders fortænding. I en Det3 indtaster du -3 for at få den til at trække 3 grader FRA den oprindelige tændingstabel. Så man skyder lidt i blinde hvad tænding angår - udover du selvfølgelig ved den oprindelige tabel virker til motoren, så er det bare et spørgsmål om at trække nok fra for at holde den sikker jo hehe

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017, 21:23 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 324
Ok på den måde, det virker egentlig smart nok, men ja, også lidt i blinde

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

_________________
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017, 11:01 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3481
Det er egentlig ok på den måde. Hvis du så lader den trække 1 grad for hver 0,1 bar, så går det ikke helt galt.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team