Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 05:16

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: WB og MS
Indlæg: 04 apr 2005, 21:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Måske er det blevet besvaret,men kan ikke finde det.
Hvis jeg køber en wideband sensor og tilkobler den til MS.Den kører så med wideband.
Mit spørgsmål,kan den så lave en logfil over dyser tider og ligge i VE tabel,så jeg kan tage WB af og bruge på anden bil.
MVH Finn.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 apr 2005, 21:58 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Ja, det kan den.
Hvis jeg ellers forstår dit sprg rigtigt.

Jeg tror du har misforstået MS lidt, for det er jo ikke dysetiderne der lægges i VE.

Du kan køre closed loop på din WB sensor, og af den vej finde passende VE punkter til den ønskede AFRværdi, og når du så piller WB af igen, så derefter køre alm VE.

Husk at købe en WB løsning med controller til, ellers husk at en sensor alene ikke er 100% nøjagtig.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 apr 2005, 22:53 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Du kan køre closed loop på din WB sensor, og af den vej finde passende VE punkter til den ønskede AFRværdi, og når du så piller WB af igen, så derefter køre alm VE.

Det var lige det svar jeg ville have.Takker meget.
Regnede med at købe denne her.
http://www.thor-racing.co.uk/Gauges-96.asp
Den kan godt bruges eller hvad?
På forhånd tak.
MVH Finn.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 apr 2005, 23:26 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Kender ikke instrumentet, og svjv er det een af dem MS ikke er forberedt for,dvs, du skal selv lægge evt. forskelle i kurver osv. ind i MS.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 apr 2005, 22:38 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 03 dec 2004, 22:05
Indlæg: 284
Geografisk sted: Nordsjælland
AEM´en har jeg set nævnt på www.msefi.com , så måske der er nogen derinde der har erfaring med den i forbindelse med MS...

Jeg har set "uret" IRL og det virker ganske reelt, men har dog ikke erfaring med at tilkoble den til MS...

Nu jeg er igang med at skrive, vil jeg da også gerne lige henlede opmærksomheden på at innovatemotorsports tilsyneladende har lavet en lækker lille WB controller med 2 analoge output, sikkert en NBsim og en WBlin.

produktet kan købes her: http://www.urdusa.com/Merchant2/merchan ... e=INNOVATE

sjovt nok har innovatemotorsports ikke dette produkt på deres webshop endnu ...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team