Mine erfaringer er Elektromotives Tec II, og MS
Tec II blev monteret for 10 år siden, og kører upåklageligt den dag i dag.
Det der har været det store problem er stikkene på styreenheden, som er skifter min 2 gange, grundet dårlig forbindelse.
En anden ulempe er at softwaren er i Dos, og en software opgradering koster det samme som et komplet MS kit.
De andre styringer har jeg ingen erfaringer inden for.
Fordelen ved en købt motorstyring er at alle fejl i softvaren ikke burde eksistere, og alle funktioner er godt beskrevet, og der er nogen i dk der vil være istand til at køre den ind og yde support.
Ulempen du har købt det du har købt, og hvis man vil udvide så er det tilbage til producenten og betale kassen for at få den ombygget.
Fordele ved MS den koster 1/10 del som byg selv. Open source code dvs at alle der er lidt computernørd kan ændre i coden. software opgraderinger er gratis, og hardware koster kun komponenternes pris+ tid.
Ulemper
Der er ingen der bliver betalt for at have en hotline, spørg på forummet, og håb på svar, men først efter at du har læst alt om emnet i den meget gode brugsforvirring der findes.
Du tester selv dit system, så i realiteten er det et alfasystem der bliver monteret hver gang.
Der er sjovt nok mange der gerne vil have et MS men vil først lige se de monteret på en bil hvorfor det
Hardvaren er ikke særlig speciel, og et motorrum er et motorrum uanset styring.
Softwaren er frit tilgængelig lige til at prøvekøre på PC en.
Systemet er så billigt at hvis man ikke kan få det til at virke er det ikke den store udskrivning.
Men jeg vil da gerne vise mit system, og hjeg har kontakt til 2 andre som også er intersserede forløbig dato er den 4 april og stedet er pt ukendt.
Men det løsr sig nok.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html