LionTamer skrev:
nej nej... Jeg mener bare at den annonce mere var et virksomheds besøg, end det var baseret på folks egne erfaringer...
en ting er reklame, en anden er hvad andre har opnået hvis du forstår?
Er ked af at den blev misforstået sådan...
Helt fint. Jeg læste det bare som lidt tvetydigt, og ville jo så gerne have den rigtige opfattelse, derfor spurgte jeg om ikke smiley kunne placeres korrekt.
Til gæst:
Log nu på for pokker. Det er svært at tage folk seriøst der ikke tilkendegiver hvem de er.
Du behøver ikke være på stikkerne og forsvare W3Dmanden(har glemt hvad han hedder, og Vmax indgår ikke i min bladsamling!), slet ikke så skarpt som du gør der. Indtil nu er der netop INGEN i denne tråd der har været efter manden, men nu bliver jeg da helt nysgerrig når nogen farer i blækhuset og skriver:
"han har da lavet en del biler som har vist en del beder tider end de fleste at jeres biler.... så synes ikke man skal svine sådan til nu når i ikke har nogen erfainger med ham "
hmm....svine sådan til....hvor,hvem?
Nu løfter jeg da et øjebryn, og undrer mig hvorfor nogen forsvarer så hurtigt, faktisk før nogen er blevet "angrebet"?
Men ok, "Gæst" har jo før haft blodige diskussioner med sig selv, så hvem ved?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!