Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 jun 2025, 19:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Morten VJ skrev:
Det var nu nok næremere ment til V-Maks

ivertfald fra min side :!: :!:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

LionTamer skrev:
nej nej... Jeg mener bare at den annonce mere var et virksomheds besøg, end det var baseret på folks egne erfaringer...

en ting er reklame, en anden er hvad andre har opnået hvis du forstår?

Er ked af at den blev misforstået sådan...

Helt fint. Jeg læste det bare som lidt tvetydigt, og ville jo så gerne have den rigtige opfattelse, derfor spurgte jeg om ikke smiley kunne placeres korrekt.

Til gæst:
Log nu på for pokker. Det er svært at tage folk seriøst der ikke tilkendegiver hvem de er.
Du behøver ikke være på stikkerne og forsvare W3Dmanden(har glemt hvad han hedder, og Vmax indgår ikke i min bladsamling!), slet ikke så skarpt som du gør der. Indtil nu er der netop INGEN i denne tråd der har været efter manden, men nu bliver jeg da helt nysgerrig når nogen farer i blækhuset og skriver:
"han har da lavet en del biler som har vist en del beder tider end de fleste at jeres biler.... så synes ikke man skal svine sådan til nu når i ikke har nogen erfainger med ham "

hmm....svine sådan til....hvor,hvem?

Nu løfter jeg da et øjebryn, og undrer mig hvorfor nogen forsvarer så hurtigt, faktisk før nogen er blevet "angrebet"?

Men ok, "Gæst" har jo før haft blodige diskussioner med sig selv, så hvem ved? :wink:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:

Jeg kender lidt til henrik som styrer butikken...

Og kan godt stå inde for at det han laver er 100% i orden...

Og dem som tvivler, har ikke set polo´en og ascona´en live 8)

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Lovløse Vestjylland... ;)
Okay... Men hvad med hans spjældhuse...?

De er billige, ja... Men virker de?

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
LionTamer skrev:
Okay... Men hvad med hans spjældhuse...?

De er billige, ja... Men virker de?

Nu er der ikke meget teknik i sådan nogle spjæld :wink: så mon ikke de virker efter hensigten :wink: Om prisen er billig tja.. i forhold til andre er de klart billigere, men kender man en som kender en, kan man jo selv få dem fremstillet, og så bliver det endnu billigere.

Titel:
jeg har kørt med en wolf 3d motorstyring ca 30.000 km og den virker stadig. kører sequential både på dyser og tænding. jeg kan kun sige motorstyringen virker....... sidder på renault 19 8v turbo

Titel:

deres motorstyrring er sikkert udemærket, men deres tuningsprojekt på den polo passer vidst ingen steder de påstår koblingen først fedter ved 1 bar, min kunne ikke holde over 0,5bar, eller også har de bare ik fået nogen heste ud af den.. :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Eller din kobling var noget hø.

Mads RR

Titel:
Medlem

Geografisk sted: østfyn
tmy skrev:
deres motorstyrring er sikkert udemærket, men deres tuningsprojekt på den polo passer vidst ingen steder de påstår koblingen først fedter ved 1 bar, min kunne ikke holde over 0,5bar, eller også har de bare ik fået nogen heste ud af den.. :?

Projektet er skam rigtigt nok det er der nok flere af dem der kommer på striben på fyn der kan bekræfte. Kender hende der har den og ja du læste rigtigt det er en hende

Titel:
Medlem

heino ascona b skrev:
tmy skrev:

Projektet er skam rigtigt nok det er der nok flere af dem der kommer på striben på fyn der kan bekræfte. Kender hende der har den og ja du læste rigtigt det er en hende

Hende har jeg da vist også mødt et par gange.... jo jo, det er en hende

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time