Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 14:37

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 28 maj 2005, 20:23 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
jj skrev:
Problemet var der før og den kan stadig lave 14.2 volt.

Ser du også den samme spænding når du tænder LMM og den er i opvarmningsfasen, hvis ikke så har du et problem med dit ledningsnet.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 maj 2005, 12:29 
Den holder spændingen i opvarmningsfasen den siger bare low voltage uden varsel og begynder på ny hvor spændingen den viser er ok. Har lige sat en batteri tester på den 13.8 volt ved 700 omdr 12 volt med lm1 tændt men slukket motor. Den viser det samme på lm1 og batteri testeren viser ingen ændring overhovedet når lm1 går ud. Så jeg sætter nok innovate sensoren i når jeg har været til syn med bilen og skal geninstallere lm1. Det bliver så nok med opstart over generatoren og batteriet som du foreslog og et permanent ophæng i handskerummet. Er det overhovedet til at skille stikket til sensoren uden vold.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 30 maj 2005, 00:34 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 03 dec 2004, 22:05
Indlæg: 284
Geografisk sted: Nordsjælland
Morten VJ skrev:
Det kan sagtens være en død sensor. på producentens side advare man kaftigt imod at køre med sensoren i udstødningen, uden tilsluttet controller.


hvorfor egentlig det ? har du et link til ovenstående ?

Mvh

Kristian


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 maj 2005, 05:19 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
http://www.innovatemotorsports.com/support/download.php

Download manualen.
Grunden skulde være at den ikke kommer op i temperatur, og dermed kokser til.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 maj 2005, 21:25 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 03 dec 2004, 22:05
Indlæg: 284
Geografisk sted: Nordsjælland
ok blev helt bange, havde LM-1´eren på en kammerats bil og vi kørte lidt rundt i lørdags uden power på, men tilsodning er nok ikke et problem med meget få/korte ture..

nu vi er ved LM-1 problemer...

Jeg har nogle gang oplevet af den har givet vildt pulserende målinger evt efterfulgt af "Too rich" for derefter at gå over i en "error 8".

Når man så slukker og derefter tænder den igen, siger den "error 4" indtil jeg piller sonden ud og laver en ny kalibrering....

Det er en pain in the ass.... for at sige det mildt... iflg innovates forum kan det være for høj temp i udstødningen... men vi taler altså om en motor der kører 100% standard og i tomgang...

Nu vil jeg så prøve at lave en combo med en 0.4 rustfri stålplade som varmeskjold tættest på udstødningen efterfulgt af en 1mm alu plade yderst, dette kræver naturligvis afmontering af skiven.

hvad er jeres erfaringer ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team