tinasmartin skrev:
JakobM skrev:
EFI har den kæmpe ulempe at deres software ikke er åben. Dvs. der er kun få firmaer i DK som har licens til softwaren. For 3år siden var det mig bekendt kun peugeot sport plus et firma mere som jeg ikke husker (sikkert TVA) som havde licensen. Derfor valgte jeg min Euro 1 fra.
Mvh Jakob
de har åbenbart frigivet det så for jeg kan sagtens finde det på euro 1 og 6 men ikke den jeg har mulighed for at købe...
Ok det lyder da godt, så er de da rykket et skridt i den rigtige retning. Jeg kunne ikke opdrive det nogen steder den gang..
tinasmartin skrev:
hmm okay... nu har jeg sagt til ham at jeg godt vil købe den så må jeg finde ud af hvilken en det præcist er henter den imorgen... det er ikke mange penge så det går nok... men det skulle være en ældre styring så gad vide hvad det er for en sagde til ham at det ikke kunne passe at det var en euro 4 boks for den er lige kommet i oktober 06... men boksen er sort og har et rundt stik så gad hvide hvad det kan være for en man er jo nysgerig efterhånden...

Euro 1 er/var også helt sort og anonym af udseende, med et stort skarstik i enden.