Frank HN skrev:
Så nu kører bilen bare 100 % . Var nede ved henrik igår og fandt ud af at printet havde en lille kortslutning.. Så uheldig kan man være.. Også var der lidt med trigger opsætningen. My mistake

. Men holdkæft det er dejlig. Har rodede med det

i perioder i over 2 år, og det er først nu det køre 100%..
Sjov fejl iøvrigt.
Flyback delen var stellet permanent på den ene side. På scopet er dysetiden præcist identisk, så den type fejl afslører ikke sådan lige sig selv.
Finten er at dysen lukker langsommere uden flybacken, og her ser man forskellen i et passivt versus aktivt lukkekredsløb. Uden flyback hænger den ene dyse åben i længere tid end den der aktivt slukker dysen, på trods af at dysen fik spænding fra boksen i præcist ligelang tid.
Det er så tankevækkende nok at den vil hænge så længe, og det siger nok lidt om hvad kravene til dysetriggeren egentligt er.
Du skulle ligge en lille præsentationsvideo ud på bilen. Klart en kultbil, men ikke lige egnet til at prøve til med topfart. God til klassisk lyskrydsdicipin og lidt crusin dog.!
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!