Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 01:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 05 aug 2007, 13:19 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
@Christian: Helt sikkert, kender udmærket forskellen når jeg har koblet boostcontrol ind og når det er taget fra på min... Alt går noget langsommere! Fedt med lidt forklaringer på ladetrykket.

@Mads: Tak for din kurve også, du laver alligevel 160nm @ 2400rpm og 300 før 4000rpm.

Jeg har en gammel rulning fra 2005 med en Garrett T3 trim40 på min bil med mekanisk sprøjt og vakuumforstillet tænding:
Billede
Modifikationerne siden inkluderer fuld megasquirt med boost-control, stor IC og, på beddingen, en ordentligt downpipe.
Hvis jeg kunne leve med den nm-kurve (og det kunne jeg vel egentligt ikke, siden jeg skiftede, hehe), så burde det også være muligt at puste sådan en T3/T4 op i et rimeligt tempo...
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team