Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 maj 2025, 23:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2005, 16:08 
hej jeg har en vw 1,8 som jeg har sat en kompressor sc 14 med mf-2
styring og 2 dyser lige før gasspjældet "med"skal starte ved ca.1500
omdr. ved en tryk-kontakt men hvordan juster jeg det ?,mf-2styring starte ved 2000 omdr. er prøvet men skal starte ved 1500 omdr.
Hjælp mig !


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 13 mar 2005, 16:25 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Du kunne eventuelt Prøve ar flytte cylinder antals jumperen, så ledes at den tror det er en 3 cylindret motor den sidder på.
Eller læse brugsforvirringen, og læse at du kan justere omdrejnings indputtet trinløst, for dermed at snyde 2000 omdrejnings min indstillingen.
Alle andre omdrejnings tal bliver også forskudt tilsvarende.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel: frank
Indlæg: 13 mar 2005, 20:56 
hej Morten, har hente manual ned , det er punkt ( 9 )

2 - 12 cylinder du mener ikke ?

på forhånd tak m.v.h. Frank


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team