Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 04:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior Medlem

Hey der ude...
Jeg havde af kikket på lidt forskellige MS på nettet og fandte så Megasq, hvad jeg kunne læse skulle det være en god ms, jeg havde så skrevet lidt sammen med henrik GM og blev så enig med min bror om at vi lige skulle have ringet til ham for lige at høre lidt nærmere til hva det endelig var for noget han gjorde i.... han inviterede os så på et kik og demonstration oppe ved ham da vi ikke boede så langt væk...
Og må sige stor tak for det for det gav et godt indtryk af hva det var og hvordan det virkede... vil jeg anbefale andre der evt også kikkert på MS.
Bestiller snart noget... !!
det er bare et spørgsmål om $tid$ :D

Anders Amby

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
amby skrev:
Hey der ude...
Jeg havde af kikket på lidt forskellige MS på nettet og fandte så Megasq, hvad jeg kunne læse skulle det være en god ms, jeg havde så skrevet lidt sammen med henrik GM og blev så enig med min bror om at vi lige skulle have ringet til ham for lige at høre lidt nærmere til hva det endelig var for noget han gjorde i.... han inviterede os så på et kik og demonstration oppe ved ham da vi ikke boede så langt væk...
Og må sige stor tak for det for det gav et godt indtryk af hva det var og hvordan det virkede... vil jeg anbefale andre der evt også kikkert på MS.
Bestiller snart noget... !!
det er bare et spørgsmål om $tid$ :D

Anders Amby

Man må da sige Henrik GM er utroligt flink og hjælpsom - Er du gal en tålmodighed, jeg havde stået af, hvis jeg skulle besvare så mange dumme/newbie spørgsmål :D

EDIT: Henrik GM - Har du ikke modtaget min mail? Jeg sendte, som vi aftalte en mail, da jeg var hjemme.

Hvad ligger den Volvo egentligt af effekt - Vi snakkede om det hele vejen hjem, efter vi havde været nede hos dig.

Titel:
Moderator

Hmm....Nej, jeg kan ikke finde din mail, eller huske jeg har fået een. Jeg får en del spammail, og det sker desværre at "gode" mails drukner i spam. Kan du ikke sende den igen?

Volvoen....der er jo indtil flere;-). "legemotoren" laver nok omkring de 136hk, og min egen(den blå) blev engang rullet til 184. Fruens skulle angiveligt have 112hk, hvilket er fremragende.(hun kører næsten 11km på en liter benz!)

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

Skulle du ikke snart kunne fremvise MS på din egen bil Henrik? Den der "jeg har ikke tid"... Den hopper jeg ikke på alligevel - Kom så igang :D

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Moderator

Havneren skrev:
"jeg har ikke tid"...

Det er en bemærkning du har lært mig....... :wink:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
HenrikGM skrev:
Hmm....Nej, jeg kan ikke finde din mail, eller huske jeg har fået een. Jeg får en del spammail, og det sker desværre at "gode" mails drukner i spam. Kan du ikke sende den igen?

Volvoen....der er jo indtil flere;-). "legemotoren" laver nok omkring de 136hk, og min egen(den blå) blev engang rullet til 184. Fruens skulle angiveligt have 112hk, hvilket er fremragende.(hun kører næsten 11km på en liter benz!)

Det var den blå, der var på tale.

Jeg sender en mail igen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time