Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 04:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
hej HEJ!

Jeg har lidt brug for et hurtigt svar, da jeg faktisk er lige midt i projektet...
Jeg er ved at skifte/bygge ledningsnettet i min gamle civic om så jeg senere kan få mit ms monteret, men jeg har lige et spørgsmål: min boks blir monteret et ret utilkommeligt sted, og så havde jeg tænkt mig at lade seriel-ledningen være permanent monteret på boksen, og så trække det sammen med det originale ledningsnet op til hanskerummet... kan det lade sig gøre, eller vil det gi for meget støj? gidder nemlig ikke afmontere passagersædet hver gang jeg skal slutte den bærbare til...
skal jeg evt skærme det, og hvad skal jeg så bruge til det? jeg tror ikke selv det blir et problem, men jeg vil jo hellere lige høre dem der har forstand på det end bare at antage at alt er ok...

www.slavteren.tk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Serielkablet skulle meget gerne være skærmet ab fabrik.

Med almindelig fornuftig kabelføring og ikke overdrevent langt, så er det normalt ikke et problem.

4m på gulvet i en baneracer er ikke problemfyldt, så du slipper nok også.

PS: det er nok en god ide at placere boksen relativt koldt(ikke over varmeapp feks!) og således at den er rimeligt lettilgængelig indtil det hele spiller sammen. Der kan være ting der skal ændres, alt afhængig af opsætning, og så er det jo rart at kunne se status LEDsne....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
ha ha, det var satme også hurtigt... tak skal du ha. boksen blir monteret under passagersædet, hvilket er det samme sted som den sidder originalt, og hele projektet bygger da også på at jeg bruger en del af det originale ledningsnet til det. i min lille bil er plads jo ikke noget af det der er mest af, den kan sq knapt ligge i bagagerummet... :roll:
tak for hjælpen.

www.slavteren.tk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time