Kom lidt videre idag. Det er også fandens, at man skal passe alle de andre ting i livet, når det nu er sjovere at skrue bil.
Fik PWM-idle til at køre ok. Da den ikke kan gå i tomgang med ventilen helt lukket, kan jeg kun køre closed-loop. Dvs. den ikke regulerer under after-start men bare åbner ventilen helt..... Hmm. Underligt men det er nok ok. Den starter da og går i tomgang selvom den lige vræler op i snoninger inden den falder til ro omkring 850 rpm.
Nu er problemet så bare, at jeg ikke aner hvad dyserne giver (jeg har ikke den oprindelige beregnede REQ_FUEL), så jeg kan ikke skalere VE-tabellen ordentligt. Jeg har nu en REQ_FUEL på 23ms, hvilket gjorde at jeg måtte sætte den til to squirts per cycle og simultant for at få åbningstiden ned, så den ikke ryger i taget under ACCEL.
Hvis det er korrekt vil det sige at dyserne giver i omegnen af 135cc, hvilket lyder som MEGET lidt i mine ører. Megamanual-regnemaskinen siger 177cc for de 115hk maskinen yder nu
Hvis det er rigtigt, skal jeg vist have de 440 dyser jeg har liggende monteret inden jeg går videre med eksperimenterne :x
Der skulle jo gerne være noget at føde møllen med til den tid.
/Nolan