Ucar skrev:
Når bilen først er startet er der slet ik noget heller ikke i tomgangen . der jeg skulle hente bilen fra turbomotor.dk sage han at jeg skulle dreje nøglen 3-4 gang inden jeg drejer helt og starter bilen og det gøre jeg os så har jeg ringet til turbomotor.dk og han sagde at den skal justeres lidt op i benzinen fra megasquirten... mvh ucar
Det bringer minderne frem om min første bil med doppelte Weber karburatore uden Chokeren tilkoblet!
3 gange speederen i bund inden start ved 20 grader, og et ekstra pump for hver 5 grader under de 20 grader.
Hvilket oversat til Ms betyder din start hverken kold eller varm er blevet justeret ind.
Prøv at læse i manualen, det står rimeligt godt beskrevet deri.
Ellers send en klage til leverendøren, da det ganske simpelt ikke kan passe at den ikke starter ved første forsøg.
Hvis man har købt en plug and play løsning der ikke kræver mærkelige krumspring for at få motoren startet.
MS er i bund og grund et gør det selv projekt.
Og hvis man vælger købe løsningen. så er det efter min mening sælgers problem.
HVIS HAN HAR SOLGT DET SOM DET PASSER 100% TIL DENNE MOTOR.
Da du nok ikke gider at undvære din bil i et lille år for at få den til at starte første gang.
så kan jeg kun anbefale meget læsning på msfi.com
Og til sidst bliver du selv en MS ekspert
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html