Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 jun 2025, 06:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Nyt Medlem
Brugeravatar

Hey

Jeg har VRØVL med at få mit pull up print til at virke.. :(

Jeg har bygget dette: http://megasquirt.sourceforge.net/extra ... -input.jpg
sammen med min ven der er radio, tv mek.

Problemet er at signalt ikke kommer ud af ben 12 på "LM1815" MEN kommer KUN ud på ben 14..

NOGLE der har kan hjælpe mig med at få det til at virke...
Vi har kigget på det i flere timer om der skulle være en fejl, målet os til døde & snart hevet ALT hårdet af hovedet.

Dette "simple" pull ip print sætter bare en KÆMPE stopper i mit MSnS Extra projekt til Mini'en.

Må indrømme at jeg snart er ved at give op, projektet startede for ca 2md siden & minimum 1md er gået med at få et brugbart trigger signal, forskellige pull up print er prøvet, forskellige afstand på føgler, målt med scop både her & der & ALLE vegne. signalet fra triggeren ser SUPER fint ud.

& jeg har :reading: (læst & læst både her, andre forum & manueler osv osv)

Sorry MEN HJJJJJÆÆÆÆÆÆÆLLLLLPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!! :cry:

På forhånd tak.

1312ccm A+(fra MG Metro),Cooper S gearkasse,276 kentcam,portet top,Mega pistons,45DOCE Weber,elektronisk tænding fra Record E, front monteret køler fra Astra F, generator fra "PUG" 607, externt oliefilter (før olie pumpe)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Er der virkelig slet IGEN der kan hjælpe :?:

1312ccm A+(fra MG Metro),Cooper S gearkasse,276 kentcam,portet top,Mega pistons,45DOCE Weber,elektronisk tænding fra Record E, front monteret køler fra Astra F, generator fra "PUG" 607, externt oliefilter (før olie pumpe)

Titel:
Moderator

Kredsen fungerer ihvertfald på skrivebordet, med induktiv sensor, og 36-1, også godt nok til at drive MS. Og der er ihvertfald 2 der kører med det kredsløb i dk, så den del fejler ikke noget.(designmæssigt). Sensoren kan dog have en sådan karakteristik, så ingen af de foreslåede komponentværdier funker til sensoren. Af samme årsag undgår jeg altid induktive givere....

Men(med fare for at lyde bagklog) hvis din radiomekkerven ikke kan få det til at virker, så skulle du måske overveje en digital sensor....Der har du slet ikke disse vanskeligheder, og havde været ude på vejen for mange dage siden....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Ja ved det... :?

Har &så selv på det sidste tænkt den tanke (at "blive" nød til at skifte trigger)

Hvad er prisen på sådan en??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time