Jeg bliver pludselig i tvivl om hvilken opsætning der skal/ kan anvendes til wasted spark
Nogle steder skrives der om man skal ta’ spark A,B,C osv. Fra R25, R28 og R26 mv. og man skal sætte en DB15 connector der hvor led’sne sidder som her :
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... tm#2coil22
Andre steder bruges DB 37 med tilkobling ved led 17, 18 og 19 til pin 6 og 7 som her:
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... .htm#bosch
Udfor Bosch modul skriver de samtidig ”Please note this is no longer the prefered method”
Hvad jeg kan forstå er Bosch modulet den foretrukne måde at gore det på her på siden, hvad skal jeg forholde mig til !?
Jeg indrømmer, at jeg er en kegle til at læse el-diagrammer, men findes der en samlet beskrivelse med tegninger (ikke diagrammer) af, hvordan man gør helt fra starten ?
Tror jeg er ved at ha styr på det, men jo mere jeg læser, desto mere forvirret bliver jeg …
Mit setup er:
MS1 ver.2.2
GT1 sensor
Kreidler tandhjul (bliver det nok)
Ford coil pack
Bosch modul
Er det rigtigt opfattet at:
- Coil terminal (pin 24) skal sættes til GT1 sensorens ene ben og sensorens andet ben til stel ?
- Ledning på R25 og R28 med 330 ohm på hver og videre til tændingsmodulets kanal 1 og 2 (via enten DB15 el. DB37 connector)
og ellers skal module-t/erne forbindes som her:

_________________
VW Transporter T3, 2.1 vandkølet boxer std. 112hk.
Megasquirt og Renault/ Lotus gearkasse
Mine projekter:
http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?p=6342#6342