Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 jul 2025, 19:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 sep 2007, 13:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Hej.
Jeg kører med MS1 3.0 med 10d hi_res code, og det kører bare super. Mapper dog stadig lidt tænding med Morten's hjælp.

Jeg har et par palm pda'er liggende, den ene hedder palm vx som sidder i synco lader med com port. Og den anden er en tungsten t3 men med usb stik. Jeg har en usb-com apdater som jeg også bruger til min bæbar.

Det kunne da være sjovt at få monteret en af disse palm, bare for at se hvad MS laver, jeg bruger selvfølgelig min bærbar til logs og MT osv.

Jeg har prøvet at sætte dem til, men jeg kunne ikke få forbindelse, jeg ville ikke til at lave en hel masse om, jeg har hørt man skal lave om på stikket, men jeg ved ikke om det er rigtig.

Er der nogle af jer som har prøvet at sætte en palm eller endnu bedre en windows baseret pda?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 sep 2007, 14:09 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Aner intet om Pda.
Men jeg er lidt nysgerrig, hvordan virkede de nye tændings indstillinger?

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 sep 2007, 14:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Hej Morten.

Det virker fint, jeg har taget den du kaldte 140kpa, der er ikke skyggen af tændings banke nu, før fik jeg 2 blink, hvis jeg kørte i 5 gear med ca 1500 omdr og op af en bakke, der fik jeg et par blink ved 2000 - 3000 omdr.
Nu er der intet, men jeg vil justere lidt mere på den, når jeg engang er kommet højere op i ladetryk, jeg er på 0.8 bar nu og med oktan 95. Jeg kommer nok op på 1 bar her en af disse dage stadig med 95. Jeg har et mål omkring 1.2 - 1.3 bar som før med standart styreboks, men der hælder jeg 98 i tanken.
Jeg sender lige en msq og log til dig her en af dagene.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team