Hejsa,
Nu har jeg gennem et stykke tid haft lidt tanker omkring "strålingen" fra mobiltelefoner som jeg føler indvirker på min motorstyring. I dag tror jeg nok at jeg fik det bekræftet..
Første gang jeg oplevede det, var efter et relativt kraftig opbremsning hvor min mobiltelefon strøg fra passagersædet og ned på gulvet foran, samme sted som min motorstyring ligger og roder rundt
Der gik motoren pludselig meget dårligt og jeg var lidt i tvivl om det var den hårde opbremsning eller mobiltelefonen som var skyld i et eller andet.
Men det gik i hvert fald væk efter jeg fjernede telefonen og i samme forbindelse skubbede lidt til motorstyringen.
I dag stod kærestens taske så dernede og pludselig gik bilen rigtig dårligt.. (Telefonen søgte åbenbart lige efter netværk) og jeg bad hende flytte tasken = Bilen gik normalt igen..
Nu har jeg så ikke tænkt mig at eksperimentere med det da jeg ikke er klar over om det kan have en skadelig virkning, men minkonklusion er at jeg på en eller anden måde må have skærmet motorstyringen af for udefra kommende støj..
Hvordan gør man det?
P.S. Det er en EFI Euro-1 jeg kører med.
.