og en lille tilføjelse
jeg havde laptoppen på tanken og et AFR ur at kigge på (i instrumenteringen)
tog nogle ture med helt fastholdt gas hånd
altså accelleration ved 4% 6% 8% 10% TPS
holdt øje med hvad AFR sagde ved de forskellige omdrejningstal
og rettede dem ind - det er nemt og hurtigt og giver lidt kørbarhed
dernæst gik jeg over til at forsøgsvis give 15% 20% 30% TPS
hvor jeg lagde mærke til hvad den sådan ca gav når jeg fulgte "den grønne bold" altså hvad AFR sagde i hvilket kryds
placerede mig i et af de kryds jeg ville trimme og forsøgt derefter at "ramme" det med brug af gas og omdrejninger og kiggede så hurtigt hvad den sagde - kunne jeg "shift"+"op eller ned" mens den var der gjorde jeg det
herefter gik jeg over til tricket med at bruge megalogviewer som jeg var fortrolig med - med min opstart med SD
da man ikke kan holde styr,laptop og øjne fast ved TPS > 30%
og her igen tog jeg nogle accellerationer med forholdsvis ensartet acc.
men jeg havde ikke rettet mit AFR map til at skulle blive federe ved lav åbning og omdrejning hvorfor jeg skulle rette dem tilbage hver gang - nu har jeg rettet mit AFR map ind i området så jeg bare kan bruge megalogviewer - MEN NU ER DET VINTER
men det var faktisk nemmere at side og rette direkte, men det er jo ikke alle områder man kan det i
SD er nemt at holde i de forskellige bins og hvis der var en løsning med SD under 93kpa og AN over så tog jeg den, men nu må jeg se hvordan vinterprojektet med tændingsstyring går inden jeg prøver mere
mvh Lars