Powerforum
http://www.powerforum.dk/

Megasquirt på motorcykel
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=7&t=19491
Side 1 af 1

Forfatter:  Tobisen [ 24 dec 2007, 00:51 ]
Titel:  Megasquirt på motorcykel

Halløj piger!

Hvordan er det med sådan et MS anlæg, hvis jeg vil køre komplet motorstyring med både benzin og tænding?
Kan den følge med op til 13.000omdr?

Forfatter:  Havneren [ 24 dec 2007, 01:38 ]
Titel: 

Ja det kan den! Op til 25.000rpm.

Vær dog opmærksom på tandantal på tællekrands og hastighed på triggerføler...

Forfatter:  klyfax [ 24 dec 2007, 10:16 ]
Titel: 

Havneren skrev:
Ja det kan den! Op til 25.000rpm.

Vær dog opmærksom på tandantal på tællekrands og hastighed på triggerføler...


Hmm 25.000 rpm... Så det sku nok MS de køre med i F1... :D

Forfatter:  Tobisen [ 24 dec 2007, 20:24 ]
Titel: 

Jeg mener bare at have hørt at msén kun er med til 8500-9000omdr hvis den både skal styre sprøjt og tænding?
Men jeg er sikker på du har styr på det du siger Christian!
Tror faktisk jeg engang fik dit nummer af Henrik ude fra Nyborgvejens auto engang først på året, da jeg begyndte at snakke lidt om det sprøjt...
Han mente du viste hvad du snakkede om, hvis det altså er dig jeg fik nummeret på....?

Forfatter:  K-FINN [ 24 dec 2007, 22:38 ]
Titel: 

Som havner siger, ingen problem, www.turbomotor.dk har lavet til et par stykker, bla. drac bike"TEAM MATSORT" der tryklader på hans.

Forfatter:  HenrikGM [ 25 dec 2007, 22:16 ]
Titel:  Re: Megasquirt på motorcykel

Tobisen skrev:
Halløj piger!

Hvordan er det med sådan et MS anlæg, hvis jeg vil køre komplet motorstyring med både benzin og tænding?
Kan den følge med op til 13.000omdr?


Der er da et par stykker i DK som gør det, tror sågar een af dem skriver herinde, eller han kigger ihvertfald med.

13000rpm er ok. 25.000rpm som Havneren skriver er nok lige i overkanten, men det kommer lidt an på den triggerløsning man laver på krumptappen.

Forfatter:  opper [ 02 jan 2008, 17:15 ]
Titel: 

Hej !

jeg kører med en MSII ver3.0 på min FJ1200, forsøgte med SD men selv Hybrid SD ville ikke som jeg og cyklen. AN rammer nu med kun 2 dages indkøring en forbedring på 92-112NM og 102-125+ HK fra Karburator målingen før projektet

125+ fordi gassen blev taget af før den toppede og at vi faktisk kun kiggede efter mid-range, gad nu godt lidt forår så jeg kan tune den del ind og se hvad der gemmer sig 800omdrejninger længere oppe hvor den burde toppe kurven

mht til 13000 har min været til omdrejningsbegrænseren et par gange ved knap 11000

mvh Lars
ps:motorcykelgalleriet, "FJ 1100 i"

Side 1 af 1 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/